Dit is onze sollicitatieprocedure

Door op de betreffende vacature te klikken, kun je solliciteren. Door te klikken op de knop ‘Solliciteren’. Hier kun jij je gegevens achterlaten en klikken op ‘Aanmaken’. Jouw sollicitatie wordt als taak verstuurd aan onze HR-manager.
Als we denken dat jij bij de Zorgcombinatie past, dan krijg je een e-mail met daarin toegang tot ons sollicitatieportaal op deze website. Hier vind je alle informatie terug over jouw sollicitatie en worden de vervolgstappen vastgelegd (we hebben meer info van je nodig, of we nodigen je uit voor een gesprek etc.). Elk keer als er een bericht van ons voor je klaarstaat, ontvang je een e-mail van ons met daarin een link naar het betreffende bericht.

 

 

 

 

Vraag het HR!

Mocht je in de tussentijd vragen hebben, dan kun je rechtstreeks contact opnemen met onze HR afdeling, door op onderstaande mail te klikken.

                                       

 

 

 

Sollicitant Self Service

 

Bij Zorgcombinatie Zorg & Welzijn staat automatiseren centraal. Hierdoor houden we meer tijd over voor de belangrijke dingen, de zorg!
We laten zoveel mogelijk administratieve werkzaamheden verdampen.
Dat geldt ook voor de administratieve handelingen in het werving- en selectieproces van onze HR-afdeling.
Deze worden geautomatiseerd met Sollicitant Self Service. Het scheelt onze HR-afdeling veel werk en dus ook tijd.
Zo komen we er eerder aan toe om jou een reactie te sturen op je sollicitatie.
Dat is voor jou trouwens niet het enige voordeel van Sollicitant Self Service.
Ook vind je alle informatie en communicatie rondom jouw sollicitatie terug in je eigen sollicitatieportal.
Dat is lekker overzichtelijk en je weet altijd waar je aan toe bent.